Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Brasiliens GP

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 SharkSandwich

SharkSandwich

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 448 Inlägg:

Postad 10 november 2018 - 20:55

Bra kval av Marcus! Sitt bästa i F1. Fortsätt i bra form i morgon, så blir det en härlig söndag. Hamilton borde få bestraffning för sin körning, men han kommer väl undan som vanligt. 🙁
  • 0

#2 Ainisse

Ainisse

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 217 Inlägg:
  • LocationVästerås

Postad 11 november 2018 - 09:50

Yepp, nu har Marcus chansen, men teamet lär väl göra bort sig i strategin eller depåstoppet. Håller dock tummarna och att det inte blir nån krock i första kurvan.

Detta inlägg har redigerats av Ainisse: 11 november 2018 - 09:51

• 0

#3 Kingpin

Kingpin

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 352 Inlägg:
  • LocationFramför skärmen

Postad 11 november 2018 - 19:14

Supertalangen Ocon visar än en gång varför han borde sitta i en Mercedes.
  • 0

#4 SharkSandwich

SharkSandwich

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 448 Inlägg:

Postad 11 november 2018 - 23:26

Hehe.. Kanske inte helt genomtänkt av Ocon, men jag skrattade iallafall lite och tänkte tillbaka när min favvoförare blev torpederad av pappa Jos på just Interlagos, karma?
  • 0

#5 Kingpin

Kingpin

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 352 Inlägg:

Postad 12 november 2018 - 07:07

2001 när Montoya var på väg att vinna efter att klämt sig förbi Schumacher i första kurvan. Jos var en första klassens klant.

Max verkar ha ärvt Jos våldsamma anlag. Var framme och börja veva lite mot Ocon efter loppet. det var Ocons fel igår på banan till 75% men Max kan inte åka omkring och tro att alla viker ner sig när han kör om.

Så jag skrattade också när Max hade snurrat och att det var Mercedes supertalang (som får stryk av en medioker Perez år ut och år in) som var inblandad.

• 0

#6 Bod

Bod

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 415 Inlägg:

Postad 12 november 2018 - 09:56

Kommer ihåg incidenten. Vi var ett gäng från forumet som såg loppet på O'learys. Jag reste mig upp o gick. Helt övertygad om att det var Verstappens polare Schumi som bett honom kör på Montoya. Dock klantade sig Jos värren vanligt och det värre än tänkt.

Ang incidenten med Ocon. Helt ävertygad om att hade det varit någon annan än Max hade det inte hänt. Han är van att andra förare flyttar på sig. 

• 0

#7 Kingpin

Kingpin

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 352 Inlägg:

Postad 04 december 2018 - 23:09

Jos var efterbliven det loppet helt klart. Annars bara rent usel.
men varför skulle han hjälpa Schumacher? Det var ju inte så att schumi hjälpte honom att stanna kvar hos benetton
  • 0