Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

F1 TV Pro

Streama

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 SharkSandwich

SharkSandwich

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 486 Inlägg:

Postad 23 januari 2020 - 14:46

Det var ett tag sedan jag var inne på f1bb.se, börjar blir sugen på F1 och det är ju inte så långt kvar. 

Viasat Sport som Viasat Motor ingår är ju inte gratis direkt, så jag har varit sugen på att testa F1:s egna streamingtjänst, F1 TV Pro, men jag har gått i fällan igen och tecknat nytt abonnemang hos Viasat.. Mycket pga. att de även har Indycar. Hur ser det ut här då? Är det någon här som har eller har testat F1 TV pro eller liknande? Är intresserad hur det har funkat. 

Snart är det även dags för Netflix "Drive to Survive" S2. Jag tyckte om första säsongen, trots det lökiga efterpålagda kommentatorerna osv. 

• 0

#2 Ainisse

Ainisse

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 247 Inlägg:
  • LocationVästerås

Postad 24 januari 2020 - 10:10

Använder också Viasat Play, men tänk så här. 399:- är billigt om man skulle jämföra det med att titta live på plats! ;-)

• 0

#3 Kingpin

Kingpin

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 434 Inlägg:
  • LocationFramför skärmen

Postad 04 april 2020 - 15:23

F1 1996 Monacos GP visas på Youtube. Bilarna var mycket snyggare på den tiden.
Hill börjar loppet riktigt bra kör om polesittaren M Schumacher i starten som blir stressad och sätter Ferrari i räcket före tunneln.

Angående Netflixserien så S2 rätt dålig. För mycket blinka med Netflix och överpumpad drama i varje avsnitt och fokus på Gunter Stiener och hans snack blev lite för mycket för min smak
  • 0

#4 Ainisse

Ainisse

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 247 Inlägg:
  • LocationVästerås

Postad 05 april 2020 - 08:52

Kolla in på virtuella Autraliens GP ikväll! Första "testet" i Bahrain var bedrövligt, tycker jag. Påkörningar vitt och brett och ingen respekt för banmarkeringar överhuvudtaget. Bläää!

Simmen (Codemasters F1 2019) verkar dessutom kass eller så var den inte inställd på "simracing", snarare "funrace". Gör om gör rätt eller byt till en bättre sim!

• 0

#5 Kingpin

Kingpin

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 434 Inlägg:

Postad 06 april 2020 - 15:24

Att kolla på ett gäng smågrabbar som spelat tv-spel är inget för mig. Jag vill ha riktig racing.

• 0

#6 SharkSandwich

SharkSandwich

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 486 Inlägg:

Postad 07 april 2020 - 12:06

Jag håller med om att säsong 2 av "Drive to Survive" inte höll samma klass, eller så var mitt intresse (då) betydligt mindre. Gällande simracing, så tycker jag att "the-race.com" fick till ett bra substitut, och imponerande snabbt dessutom, så det har jag följt med stort nöje. Speciellt "Legends" klassen. Så det rekommenderar jag verkligen, kul kommentatorer också med b la. Jolyon Palmer. 

Sedan håller ju iracings Indycar Series mycket högre klass, tyvärr så sändes inte senaste loppet live på youtube :( Men jag tror det blir ändring på det till nästa lopp (hoppas). Felix har verkligen visat att han är en stjärna på simracing. 

Sökresultat
Webbresultat

• 0

#7 Kingpin

Kingpin

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 434 Inlägg:

Postad 17 juni 2020 - 12:32

Mitt viaplay går ut lagom till F1 börjar. Viaplay vill ha 399kr/mån vilket är lite mycket.
F1TV PRO kostar 14 euro/mån utan bindningstid. Men då kan man inte se nån motogp eller indycar. Finns det bra ställen där man kan se motogp och indy för en rimlig peng?
  • 0

#8 Kingpin

Kingpin

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 434 Inlägg:

Postad 28 juni 2020 - 17:20

Hehe här i händelsernas centrum får man massor av tips märker jag.
Nåväl får väl googla då era jävlar!
  • 0

#9 Bod

Bod

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 461 Inlägg:

Postad 06 juli 2020 - 22:18

Vi får göra reklam på Facebook och andra sitter.

• 0

#10 Kingpin

Kingpin

Midfielder

• Members
  • PipPipPip
  • 434 Inlägg:

Postad 06 juli 2020 - 23:24

Det blev viasat igen för mig. Do. Har ju f1 motogp och ufc. Samt indycar
  • 0